شرایط گارانتی

شرایط ارائه یا عدم ارائه خدمات گارانتی :
شرایط ارائه خدمات گارانتی :

در صورت محرز نشدن هیچیک از موارد ابطال گارانتی، خدمات گارانتی به مشتریان ارائه می گردد.
 
شرایط عدم ارائه( ابطال ) خدمات گارانتی :
-انقضاء دوره گارانتی موتورسیکلت
-قرار گرفتن کارت گارانتی در لیست سیاه شرکت
-همراه نداشتن اصل کارت گارانتی یا المثنای آن
-مشاهده هرگونه دستكاري در سيستم كيلومتر شمار
-فروش موتورسیکلت بصورت مزایده ای طی دوره گارانتی آن
-کلیه عيوب ناشي از عدم انجام سرويس هاي اولیه و دوره اي و همچنین استهلاك طبيعي قطعات مصرفي
-سیستم های خراب شده بعلت عدم تعویض اقلام مصرفی در سرویس های اولیه و دوره ای یا استفاده از قطعات مصرفی غیراستاندارد نظیر: تایر و تیوپ، لنت ترمز، روغن موتور، سوخت های نامناسب و ...
-کلیه قطعات متفرقه نصب یا جایگزین شده و همچنین قسمت های تعمیر شده، در خارج از تعمیرگاه های مجاز شرکت
-کلیه عيوب ناشي از حمل بارسنگین يا فشار بيش از حد به موتورسیکلت يا هريک از قطعات آن ( بالا بردن دور موتور براي مدت طولاني، استارت زدن بيش از حد، شرکت در مسابقات رالي و سرعت، کوه و بیابان و .... بجای استفاده در شهر، انجام حرکات آکروباتيک و مانورهاي نمايشي...که با بررسيِ نسبت ميزان استهلاک به کيلومترکارکرد موتورسیکلت و توجه به ساير شواهد مي توان به وقوع احتمالي آنها پي برد. )
-عدم گارانتي قطعاتی نظیر: باتري، شارژر، چراغجات، درخت سيم و قطعات مرتبط با آن بعلت نصب تجهيزات جانبی غیراستاندارد از قبيل: دزدگیر، سيستم های صوتي( بلندگو، آمپلي فاير و... )، لامپهاي زنون و....
-هرگونه تغيير و دستكاري در قطعات استاندارد موتورسیکلت شامل: سیستم سوخت رسانی، سیستم ترمز جلو و عقب، چرخ جلو و عقب، درخت سیم و ...
-خسارات ناشی از بی توجهی به علائم هشدار دهنده در صفحه نمایش سرعت سنج(چراغ چِک ) و ادامه رانندگی
-قطعات خراب شده بعلت عدم استفاده از موتورسیکلت و خواب طولاني مدت آن نظیر: تایر و تیوپ ها، مخزن سوخت، قطعات لاستیکی و شلنگ ها، باتری و...
-کلیه قسمتهای آسیب دیده بر اثر تصادف، بلاياي طبيعي همچون سيل، زلزله، طوفان، آتش سوزی و ....، حوادث نظیر: اغتشاش و شورش هاي اجتماعي و سياسي و ....
علل قرارگرفتن کارت گارانتی در لیست سیاه شرکت :
-عدم انجام سرویس اولیه هر محصول( با توجه به اهمیت آن ) در محدوده زمان و مسافت تعيين شده و در داخل تعمیرگاه مجاز شرکت
-عدم مراجعه به تعمیرگاه مجاز شرکت در محدوده های تعیین شده جهت انجام سرویس های دوره ای
-محرز شدن هر گونه دستكاري در سيستم كيلومتر شمار( در صورت از کار افتادن ناگهانی کیلومترشمار، مي بايست در اولين فرصت ممکن، براي رفع عيب آن فقط به تعمیرگاه مجاز شرکت مراجعه نمايید.)
-استفاده ناصحیح و غیرمتعارف از موتورسیکلت و افزایش هزینه انجام شده از سرانه مبلغ پيش بيني شده جهت گارانتی آن