صدور کارت گارانتی

مشتری گرامی، مدارک لازم جهت صدور کارت گارانتی عبارتند از :
-کپی شناسنامه
-کپی کارت ملی
-شماره تلفن / همراه
-آدرس دقیق به همراه کدپستی
-شماره پلاک و شماره شاسی موتورسیکلت
 
پس از خرید موتورسیکلت، در اسرع وقت مدارک فوق را به دفتر مرکزی شرکت، از طریق پست، فکس و ... ارسال نمایید.
کارت گارانتی موتورسیکلت شما، صادر و به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.
جهت آشنایی بیشتر با مفهموم گارانتی و وارانتی اینجا کلیک کنید.
امیدواریم بتوانیم طی ارتباط با شما و تعمیرکاران مجاز این شرکت، ضمن رعایت حقوق تان، رضایت حداکثری شما را فراهم نماییم.